/Files/images/Методична робота.gif

/Files/photogallery/1322/аналіз методичної роботи ЗОШ № 4.jpg

wym-1612608399025

Інноваційні форми методичної роботи з педагогічними працівниками

/Files/images/DSC00747.JPG

Методична тема, над якою працює школа у 2020/2021 навчальному році: «Формування ключових компетенцій педагогічного та учнівського колективів на основі використання інноваційних технологій в освітньому процесі, як засіб розвитку творчої особистості"

Мета: удосконалення педагогічного процесу, спрямованого на підвищення якості навчальних досягнень учнів; формування позитивної мотивації до самоосвіти педагогічних працівників, ключових компетенцій педагогічного та учнівського колективів.

Основні завдання:

  1. Оптимальний вибір моделі методичної роботи з педагогічними кадрами.
  2. Оновлення системи викладання навчальних предметів за рахунок інноваційних технологій та ЕПД.
  3. Створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників.
  4. Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес та управлінську діяльність школи.
  5. Організація й активізація роботи творчих груп.
  6. Визначення оптимальних напрямків розвитку учнів.
  7. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів на основі самоосвітньої діяльності.
  8. Розвиток креативності вчителів та учнів.

Форми методичної роботи

1) Масові: педагогічна рада; науково-практична конференція; педагогічна виставка; робота над єдиною проблемою школи.

2) Групові: методичні об’єднання, школа педагогічної майстерності, творчі групи, семінари-практикуми, методичні оперативки, психолого-педагогічний семінар.

3) Індивідуальні: взаємовідвідування уроків, стажування, самоосвіта, атестація, консультування, наставництво.

Шкільні методичні об’єднання

1) ШМО вчителів початкових класів (керівник Овчаренко І.М.) – «Впровадження педагогічних технологій, орієнтованих на розвиток креативної освіти та інноваційної особистості»:

- вивчення нового Державного стандарту початкової школи;
- адаптація 6-річних учнів до умов шкільного життя;
- оновлення змісту та форм роботи в початковій школі на засадах гуманітарної педагогіки;
- упровадження в навчально-виховний процес здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій навчання та виховання молодших школярів.

2) ШМО вчителів української мови та літератури (керівник Прилуцька Л.В.) – «Розвиток креативності вчителів та учнів шляхом впровадження нестандартних форм та методів навчання»:

- покращення роботи щодо вивчення та поширення ефективних форм і методів формування предметної компетентності учнів (підвищення загального рівня навченості учнів, особливості роботи з обдарованою молоддю, шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення предметів);
- активізація роботи з оволодіння сучасними педагогічними та інформаційно-комунікаційними технологіями навчання, впровадження їх у практику своєї діяльності;
- реалізація принципу наступності і перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою, школами І та ІІІ ступеня, базовою та повною середньою освітою;
- планування методичних заходів щодо удосконалення навичок вчителів з питань упровадження тестових технологій у навчально-виховний процес з метою якісної підготовки учнів до ЗНО.

3) ШМО вчителів іноземної мови (керівник Репецька Г.В.) – «Розвиток креативності вчителів та учнів шляхом впровадження інтерактивних форм та методів навчання»:

- створення умов для впровадження і використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі;
- орієнтація сучасного навчального процесу на стандарти ЗНО;
- підвищення рівня професійної компетентності вчителів іноземних мов, удосконалення форм та методів навчання.

4) ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Іванченко О.А.) – «Розвиток креативності вчителів та учнів шляхом удосконалення сучасного уроку»:

- забезпечення рівня освіти відповідно до Державного стандарту;
- використання нестандартних форм навчання з метою підвищення зацікавленості учнів та включення їх у процес навчання;
- оволодіння інноваційними технологіями, формами, прийомами та методами навчання.

5) ШМО вчителів природничо-математичного циклу (керівник Гончаренко Т.І.) – «Забезпечення якості природничої освіти шляхом розвитку та соціалізації особистості учнів на уроках та в позаурочний час»:

- удосконалення технології сучасного уроку;
- впровадження індивідуально-диференційованого підходу як основного визначальника особистісно зорієнтованої системи навчання;
- удосконалення системи контролю за досягненнями учнів шляхом впровадження рейтингової системи оцінювання;
- розвиток особистості учнів шляхом ведення позаурочних занять з обдарованими дітьми та поглибленого вивчення предметів у профільних класах.

6) ШМО вчителів художньо-естетичних та спортивно-оздоровчих циклів (керівник Мозгова Л.М.) – «Впровадження педагогічних технологій, орієнтованих на креативну освіту та інноваційні технології»:

- впровадження новітніх педагогічних технологій з метою підвищення ефективності навчально-виховного;
- робота з обдарованими учнями через індивідуалізацію навчання.

6. «Школа молодого учителя»

Мета: сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

Проблема, над якою працює «Школа молодого учителя»: «Компетентнісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу».

Основні завдання «Школи молодого вчителя»:

- створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації молодих спеціалістів,
- підвищення психологічної компетентності, поглиблення знань зтеорії та методики навчання і виховання,
- сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів, - вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та ефективного педагогічного досвіду,
- розвиток ініціативиі творчості, новаторських пошуків вчителів, апробація та впровадження нових освітніх технологій та систем.

7. «Школа вищої педагогічної майстерності»

«Формування професійної компетентності вчителя шляхом створення інноваційного середовища навчального закладу»

Мета:

  • робота над ознайомленням з інтерактивними технологіями навчання,
  • формування практичних умінь та навичок застосування інтерактивних технологій навчання,
  • формування загальної та професійної інформаційної культури педагога,
  • формування ІКТ-компетентності вчителів.

8. Творчі групи

1. Творча група вчителів початкової школи: «Використання інноваційних технологій для формування ключових компетентностей учнів» (керівник Дем’янко Г.В.)

Мета: забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків.

Задачі:
1. Розглянути теоретичні засади та особливості упровадження різноманітних форм і методів роботи з молодшими школярами.
2. Скласти характеристику дидактичної системи розвитку творчої уяви та здібностей молодших школярів.
3. Розвивати ініціативу та активність вчителя.
4. Впровадження інноваційних технологій навчання, використання найбільш доцільних форм та методів навчання.

Очікувані результати:
1. Створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учнів.
2. Формування бажання та вміння вчитись.
3. Виховання потреб до навчання упродовж усього життя, свідомого ставлення до навчальної праці.
4. Інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру.

2. Творча група «ІТ-компетентність як складова професійної педагогічної майстерності сучасного вчителя» (керівник Вовк О.В.)

Мета: формування й розвиток інформаційно-освітньої компетентності вчителів.

Задачі:
1. Перехід на якісно новий рівень у використанні комп’ютерних технологій.
2. Створення інтегрованого інформаційно-освітнього середовища.
3. Ефективне використання можливостей мережі Інтернет.
4. Забезпечення суттєвого росту професійної майстерності педагогів.
5. Підвищення якості засвоєння учнями знань, практичних умінь та навичок.
6. Формування основних груп компетентностей учнів з впровадження сучасних інформаційних та Інтернет-технологій.

Очікувані результати:
1. Усвідомлення членами педагогічного колективу основних дидактичних цілей використання ІКТ та основних напрямів їх упровадження в освіті як засобів навчання, що вдосконалюють процес викладання, підвищують його ефективність, якість і результативність.
2. Забезпечення доступу учнів до науково-освітніх ресурсів.
3. Коригування результатів навчальної діяльності через використання комп’ютерного тестування.

9. Динамічні групи

Динамічна група вчителів природничо-математичного циклу «Розвиток творчого потенціалу учнів при вивченні предметів природничо-математичного циклу» (керівник Шандиба І.А.)

Мета: активізація творчої професійної діяльності вчителів, підвищення відповідальності за результати навчання та виховання учнів, пошук ефективних шляхів розвитку творчого потенціалу учнів.

Задачі:
1. Удосконалення і збагачення знань педагогів щодо творчого потенціалу учнів.
2. Розвиток сучасного стилю педагогічного мислення вчителя (системність, комплексність, конкурентність, почуття міри, гнучкість, мобільність).

Динамічна група вчителів вищої категорії «Моделювання сучасного уроку на засадах особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій» (керівник Савченко Н.В.).

Мета: забезпечити різноманітність індивідуальних траєкторій отримання повноцінної освіти, спираючись на здібності учнів.

Задачі:
1. Підвищення рівня професійної майстерності вчителів.
2. Забезпечення високого методичного рівня проведення вcix видів занять.
3. Підвищення якості проведення уроків та позаурочних заходів на основі впровадження інноваційних технологій.
4. Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів.
5. Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів.
6. Створення банку даних олімпіадних завдань.
7. Підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.