Організація освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році

Наше кредо:

"Вчити і виховувати. Вести, але не тягнути за собою. Спонукати, але не змушувати. Вказувати шлях, але дозволяти дитині йти самій"

/Files/images/a_s_template_children__11_.png

Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році

wym-1507402347904

Загальна тема, над якою працює школа: «Новітні освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності та дієвий фактор підвищення результативності навчально-виховного процесу"

Пріоритетні завдання школи на 2020/2021 навчальний рік:

 Спрямувати в 2020/2021 навчальному році навчально-виховну, методичну роботу закладу на вивчення і творче впровадження педагогічної проблеми школи.

 Посилити відповідальність кожного вчителя за якість навчання і виховання, об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів

 Продовжити систематичну роботу колективу по забезпеченню наступності в навчанні між початковою і середньою освітою і старшою школою.

 Опанування й реалізації в навчально-виховній діяльності компетентнісного підходу, педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму

 Продовжувати пошук і впровадження нових дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними учнями.

 Освітній процес спрямувати на формування загальнокультурних, громадянських, здоров’язберігаючих компетентностей учнів.

 Забезпечити науково-методичне та кадрове забезпечення допрофільного та профільного навчання в основній та старшій школі.

 Розвивати професійну компетентність педагогів шляхом використання нових інформаційно-комунікаційних технологій.

 Провести методичні заходи з педагогами щодо поповнення знань з таких питань: організації науково-дослідницької діяльності вчителя, впровадження Державного стандарту початкової школи та 5-7-х класі, базової та повної загальної середньої освіти.

 Здійснювати оцінку професійної діяльності педагогів, які атестуються.

 Удосконалювати систему методичної роботи з вивченням та узагальненням ЕПД вчителів закладу та міста.

Алгоритм роботи над проблемою школи:

1. Термін реалізації – 2017-201021роки.

2. Етапи: І етап – діагностичний (2017/2018 н.р.)

ІІ етап – конструктивно-моделюючий (2018/2019 н.р.)

ІІІ етап – апробаційно-впроваджувальний (2019/2020 н.р.)

ІV етап – результативно-узагальнюючий, підсумковий (2020/2021 н.р.)

ІІІ –й етап. Апробаційно-впроваджувальний (2019/2020 навчальний рік)

Зміст діяльності: розроблення й апробація системи діяльності закладу освіти та вчителів у процесі реалізації проблеми, над якою працює школа. Практичне дослідження проблеми.

Основні завдання: спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, які мають труднощі в роботі над новою проблемою.

Мета: визначення ступеня аксіологічного мислення (педагогічні цінності) членів педагогічного колективу; визначення ступеня готовності вчителів до роботи над проблемою; вивчення досвіду роботи вчителів і виявлення труднощів з подальшою їх корекцією.

Прогнозовані результати:

Ø вироблення рекомендацій щодо використання новітніх освітніх технологій; підвищення результативності освітнього процесу;

Ø формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності.

Шляхи реалізації

Розвиток ініціативи і творчості кожного вчителя на впровадження новітні освітні технології в практику своєї роботи.

1. Спрямування роботи педагогічного колективу над проблемою школи в напрямі: „Передумови підвищення якості освітнього процесу”.

2. Активізувати діяльність шкільних МО, творчих та динамічних груп у контексті роботи над проблемою.

3. Трансформування інноваційних технологій, ЕПД в практичну діяльність.

4. Випуск методичного бюлетеня з досвіду роботи над проблемою.

6. Організація наставництва, консультацій для молодих учителів.

7. Творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над проблемою школи.

8.Створення банку інформації щодо впровадження проблеми в освітній процес закладу.

9. Організація взаємовідвідування уроків, вивчення й виконання вчителями запропонованих методичних рекомендацій.

10. Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної проблеми.

11. Розробка алгоритмів, пам’яток, порад для формування життєвих компетентностей учнів.

12. Модернізація форм організації освітнього процесу, накопичення й систематизація новітніх форм і методів.

13. Розміщення на шкільному сайті системи роботи над методичною проблемою.

14. Удосконалення методики аналізу відвіданих уроків головами ШМО.

15. Залучення батьків до спілкування через ІК – технології (сайт школи, блоги та сайти вчителів).

Створення умов для вирішення поставлених завдань:

ü оформлення довідково-нформаційного методичного куточка з визначеної проблеми в шкільному методичному кабінеті;

ü складання переліку рекомендованої літератури з проблеми;

ü підготовка і проведення конференції за методичною літературою, в якій висвітлено визначену проблему;

ü вдосконалення системи роботи вчителів у контексті роботи над проблемою;

ü організація роботи постійно діючого психолого-педагогічного семінару з визначеної проблеми;

ü проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій для вчителів, дискусій, які реалізують окремі аспекти проблеми;

ü організація наставництва, консультацій для молодих та малодосвідчених учителів;

ü організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної проблеми;

ü створення та забезпечення ефективної роботи творчих груп, школи становлення молодого учителя, школи вищої педагогічної майстерності;

ü проведення педагогічних читань із визначеної проблеми.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.